Medior adviseur bij Flever
Opleidingsniveau: hbo
Ervaring: > 3 jaar
Uren: 24-32 uur
Wie zoeken wij?
Wil jij je inzetten voor een toekomstbestendige sector Zorg en Welzijn in Flevoland? Met voldoende gekwalificeerd personeel? Dan ben jij op je plek als medior adviseur binnen ons team Arbeidsmarkt & Onderwijs (A&O)! Als medior adviseur richt jij je op het ondersteunen en versterken van samenwerkingen binnen het thema instromen van nieuwe medewerkers. Wij zoeken iemand die kan verbinden en versterkt door een faciliterende rol op zich te nemen binnen samenwerkingen. Ben jij verder ondernemend en denk jij in kansen? Dan zijn we heel nieuwsgierig naar jou! Wie ben jij, wat breng je mee en waarom is dit de vacature voor jou?
Over Flever
Waar kom je te werken? Binnen een organisatie die zich inzet voor een betaalbare, goede en toegankelijke Flevolandse sector Zorg en Welzijn. Dit doen we als provinciale uitvoeringsorganisatie en als de arbeidsmarktorganisatie voor Zorg en Welzijn. Wij delen kennis en verbinden organisaties en overheden op gezamenlijke vraagstukken. Daarnaast helpen we hen om deze kennis in de praktijk te brengen en oplossingen te vinden voor vraagstukken. Dit doen wij vanuit 3 programma’s: Arbeidsmarkt & Onderwijs, Positieve Gezondheid en Versterken van Inwoners.
Binnen het team A&O kun je onderling met elkaar sparren en van elkaar leren. Wij vinden samenwerking belangrijk. Je bent in ons team nooit ergens alleen verantwoordelijk voor. Wij geven elkaar back-up en helpen elkaar waar dit kan. Wij willen een verandering in de sector realiseren en dat kan alleen als alle betrokkenen (en dat zijn er veel) samen ontwikkelen en vormgeven.
Wat ga je doen?
Hoe zorgen we voor nieuwe medewerkers in de zorg? Dat is een vraag waar wij ons mee bezig houden en jouw expertise bij kunnen gebruiken. Wat houdt jouw rol in de praktijk in:
- Je rol is divers. Soms ben je projectleider, procesbegeleider, soms voorzitter van werkgroepen of organiseer je een event. Op andere momenten werk je inhoudelijk beleidsplannen uit, voor bijvoorbeeld één van de regionale initiatieven.
- Je werkt vanuit huis, op kantoor in Lelystad en bent regelmatig voor overleg bij zorg- en welzijnsorganisaties, onze leden, op locatie.
- Jij neemt deel aan regionale projecten of begeleidt ze. Extern vertegenwoordig je het netwerk Instroom.
- Je brengt stakeholders bij elkaar en kunt vanuit wisselende rollen (én petten) ook zorgen dat in deze netwerken concrete resultaten worden behaald.
Onze ideale kandidaat
- is een verbindende factor tussen bestuurders, management en professionals;
- beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
- is een organisatietalent;
- is onderzoekend en signaleert en agendeert knelpunten en stagnaties en zoekt uit hoe we dit samen kunnen oppakken;
- is ondernemend en vernieuwend;
- denkt in kansen en heeft lef.
Dit breng je mee
- Relevante hbo opleiding met ervaring (academisch werk- en denkniveau).
- minimaal 3 jaar werkervaring in een relevante functie binnen Zorg- en of Welzijn;
- je hebt inhoudelijke affiniteit op het gebied van instroom, recruitment, arbeidsmarktvraagstukken, Human Resource processen/projecten en het onboarden van personeel;
- kennis van relevante wet- en regelgeving en financieringsstromen;
- je bent flexibel en hebt een ondernemende mentaliteit;
- je snapt dat het bereiken van resultaten in dit complexe stakeholderveld doorgaans veel tijd nodig heeft. Jij kunt hiervoor het geduld opbrengen en goed relativeren;
- bovenal ben je gewoon een prettig mens met een vleugje humor, want dat kunnen wij altijd in ons team gebruiken.
Dit bieden wij
Een organisatie met een maatschappelijke betekenis in een dynamische omgeving;
- jouw kwaliteiten en talenten worden gewaardeerd en in een divers team van adviseurs krijg je de kans je verder te ontwikkelen;
- een individueel keuzebudget van 17,07% van je brutosalaris;
- een loopbaanbudget van 1,75% van je brutoloon;
- wij stellen een laptop en een telefoon beschikbaar;
- hybride werken en flexibele werktijden;
- toegang tot de e-learnings van GoodHabitz. Zo kun jij je op ieder gewenst moment en op je eigen tempo verder ontwikkelen;
- een bruto maandsalaris voor de functie van medior adviseur tussen € 3.500 en € 3.908 (schaal 9), afhankelijk van je ervaring en op basis van een 36 urige-werkweek en goede secundaire
- arbeidsvoorwaarden conform de CAO van Zorg en Welzijn.
Enthousiast?
Wij horen graag waarom! Stuur je motivatie en cv naar sollicitatie@flever.nl. Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met onze Programmamanager A&O Matthias Zomer: m.zomer@flever.nl, 06-37287362. Voor deze vacature hebben we geen sluitingstermijn, als we een geschikte kandidaat hebben gevonden halen we de vacature van onze website.
De sollicitatieprocedure bestaat uit meerdere gespreksrondes en mogelijk een assessment.